Jednostavan i slikovit prikaz društva u antičkom Rimu prikladan kao pomoćni nastavni materijal pri obradi teme Rimsko društvo i svakodnevica
Učenici u suvremenom svijetu su zahvaljujući digitalizaciji svakodnevice dnevno izloženi ogromnom broju novih informacija, i to ne samo u školi, nego i u slobodno vrijeme. Zbog toga im usvajanje novih pojmova, osobito ako su im isti servirani u obliku pismeno izloženih definicija, predstavlja velik problem. S druge pak strane, ukoliko na nastavi povijesti ne usvoji osnovne činjenice, učenik teško može ostvariti predviđene ishode i ovladati povijesnim konceptima, tj. biti sposoban parafrazirati određeno povijesno razdoblje.
Uzmemo li za primjer kurikulumom obaveznu temu u petom razredu osnovne škole Rimsko društvo i svakodnevica, većini će na um pasti zanimljive i intrigantne priče o bakanalijama, termama, gladijatorskim igrama i sl. Međutim, iz perspektive učenika sva zabava i intriga pada u vodu kada se na samom početku obrade spomenute teme susretnu s pojmovima; patriciji, plebejci, aristokracija, senat, tribun, veto i sl.
Zato pojmove treba predstaviti na jednostavan i slikovit način, koji neće biti odbojan niti za višestruko ponovno konzumiranje, što u biti definira učenje. Jedan od načina je gledanje kratkog video prikaza, nakon kojega se u svrhu samoprocjene rješava digitalni kviz.
Za napredne učenike, tj. one koji mogu i žele više, preporučamo kreiranje vlastitog sadržaja na nekoj od brojnih dostupnih aplikacija, npr. Powtoon ili Adobe Spark.